- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis
Wij zijn op zoek naar een
Teammanager Projectenafdeling
Ben jij een verbinder die overzicht heeft en graag alle zaken op orde heeft? En werk je graag in teamverband? Lees dan snel verder!
Dit ga je doen.
Als teammanager projectenafdeling ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van onze projectenafdeling. De basis van deze afdeling staat, maar er moet nog wel worden doorgebouwd. Dat betekent dat je het voortouw neemt in de verdere ontwikkeling van structuren en procedures. Je onderzoekt nieuwe kansen en mogelijkheden en bepaalt in afstemming met het Management Team de juiste koers. Je denkt vanuit de klant en hebt de wil om telkens waarde toe te voegen voor de klant. Daarnaast is onze organisatie volop in ontwikkeling waarbij we mooie stappen zetten richting een purpose gedreven organisatie.
Je bent als teammanager projectenafdeling verantwoordelijk voor de omzet en (door)ontwikkeling van de afdeling. Je krijgt natuurlijk de benodigde kaders mee vanuit directie en MT en binnen die kaders heb je de vrijheid om naar eigen inzicht te handelen. Je vindt het dan ook een uitdaging om de rest van de organisatie (denk aan onze vestigingen, de buitendienst en overige stafafdelingen) mee te krijgen in jouw plannen. Als teammanager projectenafdeling ben je eerste aanspreekpunt bij problemen en escalaties.
Je hebt alle activiteiten van de afdeling, die momenteel uit 20 specialisten bestaat, onder je beheer. Dat betekent ook dat je verantwoordelijk bent voor het personeelsmanagement. Zo stuur je op de ontwikkeling van de medewerkers, volg je de gesprekscyclus en zorg je ervoor dat iedereen zijn werk optimaal kan uitvoeren door te inspireren en faciliteren. Je rapporteert aan de regiomanager.
Dit ben jij.
Je bent een coachende leidinggevende met een helikopterview waar het kan en oog voor detail waar nodig. Je bent analytisch, maar weet ook van aanpakken. Je hebt een verbindende mentaliteit en weet daardoor de juiste koers te bepalen.
Verder beschik jij over:
- Een stevige persoonlijkheid.
- Organisatie- en omgevingssensitief vermogen.
- Een HBO opleiding bedrijfskunde of vergelijkbaar.
- Minimaal 3 jaar werkervaring als leidinggevende.
- Aantoonbare ervaring met procesanalyse en procesverbetering.
- Projectmatige ervaring is een pré.
Dit bieden we jou.
- Een fulltime functie tussen de 32 en 40 uur per week.
- We vinden ontwikkelen belangrijk en kijken graag met jou samen naar welke opleiding of training je graag nog wil volgen.
- Een salaris tussen de € 4.000 – € 5.400 afhankelijk van opleiding en ervaring.
- Standplaats Apeldoorn waarbij je ook regelmatig in Groningen werkzaam bent.
- Vakantiegeld 8% per jaar.
- Telefoon en een laptop.
- Een (elektrische) leaseauto die ook privé gebruikt mag worden.
- Een goede pensioenregeling via ASR.
Welkom bij Mastermate!
Mastermate is de technische groothandel die gaat voor het maximale resultaat van klanten. Onze klanten kunnen bouwen op ons assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Mastermate bestaat uit intensief samenwerkende familiebedrijven. ‘Landelijk opererend met regionale betrokkenheid’, is een belangrijk motto van deze krachtenbundeling. De combinatie van landelijke slagkracht met een sterke verbinding in regionale netwerken maakt de aanpak van Mastermate uniek in de branche. Onze klanten zijn bouwbedrijven, aannemersbedrijven, vakmensen, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven, technische diensten en industriële bedrijven. Meer weten over Mastermate? Ga naar onze website.
Meer weten?
Deze werving doen we in samenwerking met een externe partij. Je kunt voor je sollicitatie sturen aan Nanda Wiegers (Recruiter) via 06 51 26 49 07 of via nanda.wiegers@yacht.nl.
Waarom solliciteren bij Mastermate
- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis