- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis
Wij zijn op zoek naar een
Administratief medewerker
Saai: Nee! Dynamisch: Ja! Ben jij administratief en analytisch sterk en houd je van een afwisselende werkdag? Wil je bij een familiebedrijf werken waar een gezellige en informele sfeer heerst? En wil je uitzicht op een vaste baan? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Dit ga je doen.
In deze administratieve functie heb je een veelzijdigheid aan taken die ook wisselen gedurende de week. Enerzijds ben je verantwoordelijk voor een stuk financiële administratie en anderzijds ondersteun je ons verkoopteam op administratief gebied. Daarnaast vind je het leuk om de rechterhand van de directeur te zijn door voor hem bestanden te analyseren en zaken uit te zoeken.
Hoofdtaken:
- Je maakt deel uit van ons financiële team voert diverse werkzaamheden uit zoals:
o Het verwerken van bank ontvangsten en betalingen
o Het controleren en verwerken van inkoopfacturen
o Debiteurenbeheer
- Het administratief ondersteunen van het verkoop team in brede zin
- Het analyseren van verkoopgegevens van onze klanten
- Het ondersteunen van de directie, denk hierbij aan het verwerken en analyseren van data in Excel en het uitzoeken van zaken in ons ERP systeem.
In deze baan heb je mogelijkheden om je te ontwikkelen! Het is een veelzijdige baan waarin nog niet alles vast ligt. Jouw kwaliteiten zullen de invulling mede bepalen.
Dit ben jij.
- Je hebt mbo plus werk- en denkniveau. Je hebt de opleiding Moderne bedrijfsadministratie gevolgd, of een vergelijkbare opleiding.
- Je bent handig met Excel, Word en Outlook en je vindt het leuk om dingen uit te zoeken.
Als collega ben je behulpzaam en beschik je over een gezonde dosis Brabantse gezelligheid. Je komt je afspraken na en je werkt secuur. Je ziet het werk liggen en neemt graag dingen over. Je doet niet graag iedere dag hetzelfde en kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden.
Dit bieden we jou.
- In eerst instantie een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren
- Salarisindicatie €2200,- tot €3100,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Salaris is afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring.
- Goede arbeidsvoorwaarden en een fijne werkplek
- CAO voor de Technische Groothandel
- 32-40 uur per week
Je werkt in een hecht team met leuke en betrokken collega’s. Jouw loopbaan is belangrijk voor ons en daarom investeren we in opleidingen en trainingen.
Welkom bij Mastermate!
Mastermate is de technische groothandel die gaat voor het maximale resultaat van klanten. Onze klanten kunnen bouwen op ons assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Mastermate bestaat uit intensief samenwerkende familiebedrijven. ‘Landelijk opererend met regionale betrokkenheid’, is een belangrijk motto van deze krachtenbundeling. De combinatie van landelijke slagkracht met een sterke verbinding in regionale netwerken maakt de aanpak van Mastermate uniek in de branche. Onze klanten zijn bouwbedrijven, aannemersbedrijven, vakmensen, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven, technische diensten en industriële bedrijven. Meer weten over Mastermate? Ga naar onze website.
Bij Mastermate hechten we waarde aan samenwerken. Samen met je collega’s ben jij het team van Mastermate Gemert. Je komt in dienst bij Mastermate Willemsen. Dit is één van de familiebedrijven binnen Mastermate. Bij Mastermate Willemsen werken ongeveer 40 medewerkers, verdeeld over 3 vestigingen.
Meer weten?
Enthousiast? Solliciteren kan via de website: https://www.werkenbijmastermate.nl/
Wil je eerst meer weten over deze functie of over Mastermate? Neem dan contact op met Nicole Willemsen (Directeur) via 06-24 66 80 78.
Sollicitatie-informatie
Mastermate voert samen met haar vaste bureaus, zelf de werving en selectie uit. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt dan ook niet op prijs gesteld.
Waarom solliciteren bij Mastermate
- Samenwerken in een betrokken team
- Grip op je loopbaan
- Investeren in je vakkennis