Hoofd Administratie – Controller

Wij zijn op zoek naar een
Hoofd Administratie – Controller

Werklocatie
Gemert
Verband
36 tot 40 uur
Geplaatst
1 maart 2022
Hoofd Administratie – Controller Hoofd Administratie – Controller

Voor deze functie zoeken wij een enthousiaste collega die zich herkent in de volgende eigenschappen: ondernemend ~ ordelijk ~ analytisch ~ klantgericht ~ resultaatgericht ~ gedreven

In de praktijk

Ben je verantwoordelijk voor het voeren van de volledige administraties van de vestigingen van Willemsen en Eurokey. De werkzaamheden zijn zeer divers; je organiseert en verzorgt de volledige boekhouding, debiteuren- en crediteurenadministratie en beheer, salarisadministratie en projectadministratie.

Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van de bank. Ook beheer je het kasgeld en controleer je de kasboeken. Je bent verantwoordelijk voor het contact met de belastingdienst en controleert de aangifte van omzet- en loonbelasting en voert de betalingen hieromtrent uit. Tevens stuur je de administratief medewerkers aan en zorgt ervoor dat de juiste werkzaamheden worden uitgevoerd.

Daarnaast verzorg je de tussentijdse managementrapportages en jaarcijfers. En daar komt een stuk ondernemerschap kijken: je vind het leuk om de verdere professionalisering vorm te geven en bepaald mede welke cijfers en prestatie-indicatoren relevant zijn, stelt deze samen, interpreteert ze en gaat er actief mee aan de slag met de verantwoordelijken in het bedrijf.

Daarnaast ben je de rechterhand van de directie en kun je uitgroeien tot verantwoordelijke voor allerlei facilitaire en ondersteunende zaken, zoals de verzekeringen, wagenparkbeheer, vastgoedbeheer, onderhoud en allerlei investeringen.

 

 

Wij zoeken

Een zelfstandige, enthousiaste collega die staat voor kwaliteit en vakmanschap. Je vindt het een uitdaging om als Hoofd Administratie aan de slag te gaan. Dit vinden wij belangrijk:

 

  • Je hebt een afgeronde HBO-Accountancy of Bedrijfseconomie opleiding of SPD bedrijfsadministratie;
  • Aantoonbare en relevante werkervaring;
  • Je werkt gestructureerd en komt afspraken na;
  • Je bent bereid om voor de functie noodzakelijke trainingen en opleidingen te volgen;
  • Je hebt een geïnteresseerde houding m.b.t. de ontwikkelingen van het vakgebied;
  • Je bent in staat om te sparren met de directie met betrekking tot het financiële beleid.
  • Je woont in de omgeving van Gemert.

Tevens heb je feeling met de cultuur die past bij een familiebedrijf met een platte organisatie, korte lijnen en een "recht door zee" mentaliteit. We zijn met 40 medewerkers een relatief klein bedrijf. Dat houdt in dat je aan de ene kant ook af en toe hands-on de handen uit de mouwen mag steken. Aan de andere kant krijg je allerlei mogelijkheden om je te bewijzen buiten de standaard administratieve werkzaamheden.


Wij bieden

·       Een uitdagende baan bij een actief en gezond familiebedrijf dat aandacht besteedt aan de ontwikkeling van medewerkers en veel waarde hecht aan de betrokkenheid en de initiatieven van haar medewerkers.

·       Een leuk en gezellig team.

·       Goede opleidingsmogelijkheden;

·       In eerst instantie een tijdelijk contract, met uitzicht op vast bij een goede click!

·       Uren: 36-40 uur per week

·       Salarisindicatie tussen €3000 en €4000,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband.

·       Goede arbeidsvoorwaarden;

·       Korting op personeelsaankopen;

·       Deelname in onze bedrijfspensioenregeling.

 

Welkom bij Mastermate!

Mastermate is de technische groothandel die gaat voor het maximale resultaat van klanten. Onze klanten kunnen bouwen op ons assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Mastermate bestaat uit vijf intensief samenwerkende familiebedrijven. ‘Landelijk opererend met regionale betrokkenheid’, is een belangrijk motto van deze krachtenbundeling. De combinatie van landelijke slagkracht met een sterke verbinding in regionale netwerken maakt de aanpak van Mastermate uniek in de branche. Onze klanten zijn bouwbedrijven, aannemersbedrijven, vakmensen, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven, technische diensten en industriële bedrijven. Meer weten over Mastermate? Ga naar onze website.


Jouw team.

Bij Mastermate hechten we waarde aan samenwerken. Samen met je collega’s ben jij het team van Mastermate Gemert. Je komt in dienst bij Mastermate Willemsen. Dit is één van de familiebedrijven binnen Mastermate. Bij Mastermate Willemsen werken ongeveer 40 medewerkers, verdeeld over 3 vestigingen. De vestiging Mastermate Eurokey in Eindhoven specialiseert zich in het bieden van toegangsbeheer oplossingen.


Meer weten?

Enthousiast? Solliciteren kan via de website: https://www.werkenbijmastermate.nl/

Wil je eerst meer weten over deze functie of over Mastermate? Neem dan contact op met Nicole Willemsen (Directeur) via 06-24 66 80 78.


Sollicitatie-informatie

Mastermate voert samen met haar vaste bureaus, zelf de werving en selectie uit. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt dan ook niet op prijs gesteld.

 

 

Waarom solliciteren bij Mastermate


  • Samenwerken in een betrokken team
  • Grip op je loopbaan
  • Investeren in je vakkennis
Samen gaan wij voor een prettige werksfeer en een goede relatie met klanten 9+

Vul jouw gegevens in

Kies een bestand
Maximale bestandsgrootte: 5 MB
Toegestane bestandsformaten: PDF, PNG, JPEG, DOC, DOCX

Waarom solliciteren bij Mastermate

  • Samenwerken in een betrokken team
  • Grip op je loopbaan
  • Investeren in je vakkennis

Onze sollicitatieprocedure

  • Solliciteer bij ons.

    Leuk dat je enthousiast bent! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Eerste kennismaking.

    Je komt bij ons langs voor een kennismakingsgesprek. Om elkaar beter te leren kennen en te bekijken of we bij elkaar passen.

  • Eventueel vervolggesprek.

    Je komt nog een keer langs. Dan leer je de mensen uit het team kennen.

  • Ons contractvoorstel.

    Jij past bij ons! Dus we doen je een goed aanbod.

  • In dienst

    Welkom bij de Mastermate-familie!